marți, 30 martie 2010

Fara sens


Au trecut
- 3 ani si 10 luni de la primul meu concert
- 1 an si 4 luni de cand mi-am cumparat chitara
- 4 luni de cand sunt in cenaclu
- 2 veri de nopti pierdute
- o luna de cand am bagat iar bocancii undeva unde sper ca o sa ii gasesc iarna viitoare..si fularul meu atat de ..specific mie:D
- 2 saptamani de cand nu am mai baut ciocolata calda
- 30 de secunde de ultima oara cand am enervat pe cineva
- 12 minute de cand a inceput "deadly women" pe discovery
- o jumatate de ora de cand am inchis winampul
- 7 ore de cand si-a ras Edi ciocu' ca sa nu dam lucrare la info

Mai sunt
- 2 ani de liceu
- 3 zile pana de Paste
- 8 ore pana o sa ma duc la magazin sa cumpar probabil mango si dvd-uri
- 1 luna si 17 zile pana la ACDC
- vreo 2 zile pana o sa ma cert cu taticu' sa puna muzica mea in masina in drum spre "la tara"
- 3 luni pana la vara, pana la ziua mea, pana la ziua Ioanei, pana la ziua Biancai, pana la cort, pana la mare, pana la muzica, pana la betii, pana la cer privit din iarba



Nu am idee ce m-a facut sa scriu post-ul asta ..si desi ma dezamageste ca arta, ca idee, ca si coerenta va aparea pe blog...in urmatoarele 3 2 ..

Niciun comentariu: