marți, 3 iunie 2008

Fericire (in rate doar cu buletinul:D)

A venit vara..finally! Cele trei luni in care oricat te-ar bate toata lumea la cap, tu stai si freci cu pila caramizi. Dorul de vacanta, de mare nu e ceva nou pentru mine dar faptul ca se apropie asa de repede ma incita, imi da furnicaturi pe sira spinarii. Si iar o sa ajung in Vama sa stau sa vad rasaritul printre zeci de nudisti fara inhibitii. De fapt cred ca tocmai asta imi place la aeasta statiune, si nu spun asta vrand sa par un obsedat de posterioare goale, ma refer la faptul ca eu, care toata viata m-am considerat o persoana ciudata, mai altfel de cat toata lumea, ma simt bine acolo alaturi de cei de teapa mea, pe care nimeni nu-i judeca, nimei nu zice ca au parul prea lung, sub limba. E locul meu de suflet si as vrea sa mai ajung inca 90 de ani, dupa calculele mele bine stabilite acolo. Well...I will be dreaming on and on. God save the queen!!! ;))

Un comentariu:

Unknown Girl spunea...

par sub limba...n-as vrea sa am asa ceva...anyway...sa nu deviem de la subiect...intotdeauna fiecare a avut lokul lui in care sa se simta cel mai bine...si eu cred k ma simt asa in cada de baie...