joi, 12 iunie 2008

Inspiratia nu vine singura la tine trebuie sa o gasesti

O mare scriitoare, desi nu mai stiu care dintre ele, spunea ca atunci cand are ceava de spus scrie iar atunci cand nu are nimic de spus scrie despre situatia in care se afla. Eu uneori ma uimesc cu ideile mele geniale, ma leg de cate un cuvant, un obiect, un paianjen din coltul peretelui si incepeam sa dezvolt un cadru, o intamplare "ce-ar fi daca?". Dar pana ajung la calculator sau pana gasesc un pix in dezordinea care ma inconjoara uit, sau imi pierd sirul gandurilor. Incerc acum sa gasesc acel ceva de care sa ma leg: icoana, o crema, un telefon, o pereche de pantaloni si sub ei ceva verde. Wow, mister...! Ce ar putea fi acel ceva verde? Verdele imi aduce de primavara, de nou, de prospetime. Ar putea fi o omida? Ar putea fi un tricu versace pierdut la mine in odaie( n-am putut sa ma abtin)? Daca este un extraterestu din planeta Catalinus Rumanus Criticus? Mai mult suspans..mmm place (inghetata din frigiderul verde)! Hai sa dam pantalonii d acolo...eventual ii si punem la loc. HA HA HA HA! e caietul d botanica dintr-a cincea!!! Duamne si cat l-am mai cautat!! Of of mai mai!

Un comentariu:

scotty spunea...

Si zici verde :X.. si ete cum vin eu dupa miros.. in caz ca nu stiati pot sa miros verdele.. si miroase atat de bine :P