marți, 3 iunie 2008

Inceput de drum

De curand am trait un moment trist. Mi-am dat seama de lumea in care traim. M-as duce pana la bazar sa-mi cumpar o curea D&G scris mare cu cristale (fake bineinteles) dar sunt prea ocupata sa filozofez asupra prostiei umane. Bineinteles ca mi-as etala noii mei Nike tot din bazar, of course dar ma gandec la cat de trist e faptul ca traim intr-o lume atat de snoaba, inculta si ignoranta si scriu ca sa imi inceteze oful asta al meu de om ganditor. Nu sunt un om perfect, de fapt mereu incerc sa imi gasesc defecte, de teama ca nu cumva sa le gaseasca altcineva inainte. E clar ca trebuie sa invat sa ma plac asa cum sunt. Cat de bine ar da la hi5 sa fiu o papusa blonda: 1.80; 90-60-90 si sa fiu fashion, vintage, trendy, cool, fresh, ce mai sa fiu o minunata brilianta, sa se mandreasca de mine cocalarii mei vecini.

La cat mai multe posturi!

Un comentariu:

Unknown Girl spunea...

lumea in care traim=prostie(50%)+cocalari(40%)+retardati(in acelasi procentaj cu manelistii dar nu se incadreaza in valoare,deci doar 9%)+inteligentza(1%)...deci drop it...mai bine itzi numeri firele din cap dekt sa filosofezi la aceasta lume...