sâmbătă, 4 octombrie 2008

A inceput scoala.....yehheeehooo:D




Pentru mine vacanta a fost un prilej sa ma recreez, sa caut raspunsuri pentru ceea ce nu intelegeam sau sa uit ceea ce ma deranja. Intotdeauna am stiut sa evit conflictele, sa le aplanez, numai ca atunci cand sunt pusa in fata unor situatii neplacute imi place sa lupt pentru opiniile mele care, fie ele gresite sau bine intemeiate, sunt rosul filozofiei mele proprii. Astazi m-am hotarat sa scriu despre nedreptate, despre faptul ca ,oricat am incerca sa fim corecti si cumsecade, exista mereu cineva care ne face sa ne oprima exprimarea ideilor.De obicei sunt o persoana vesela, de obicei, asta cand nu am de a face cu oameni aroganti si plini de sine. Cand ma bucura ceva arat asta prin toti porii si nu ma sfiesc sa le spun tuturor de bucuria mea. Evident ca pe multi nu ii intereseza. Ok fratilor numai ca nici pe mine nu ma interseaza ca nu va intereseaza. Nu am mai postat de mult timp pentru ca am gasit multe alte lucruri de facut. De atunci si pana acum am inceput viata de liceanca, viata care oricat de interesanta ar fi ma intriga prin simplul fapt ca suntem toti clasificati pe grupe sociale, pe culoarea hainelor sau pe cea a pielii. Sincera sa fiu si eu fac la randul meu niste discriminari, numai ca eu ii discriminez pe discriminanti. Niciodata nu am facut parte dintr-un astfel de grup. Imi place sa imi creez propriul stil vestimentar, imi place sa ascult muzica mea si nimeni, absolut nimeni nu are voie sa ma critice pentru asta. Azi este o zi de sambata frumoasa care a inceput pentru mine si pentru restul elevilor de la clasa a IX-a A cu 3 ore de matematica, carora le-am supravietuit cu brio. Tot astazi am descoperit trei dintre slabiciunle mele( pe langa muzica buna si marea) batranii, copiii mici si catelusii, carora le-as da si ultimul meu cent numai sa stiu ca le-am facut un bine.


Pam,pam

4 comentarii:

Unknown Girl spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown Girl spunea...

batranii....k tot veni vorba de ei...si nush dc am impresia k atunci cand ai scris asta te-ai gandit la c s-a intamplat azi..ma trec fiori cand ma gandesc...e trist!

Bianca Tămaș spunea...

Da, ai dreptate ;))

Exista multi care discrimineaza...
Poate si eu ma aflu printre ei. Nu stiu.

Viata de liceu ti se pare frumoasa cumva?

Eu sincer o detest.
e prea multa lume... ma sufoca.
Si toti sunt mari si tari si cum intri inauntru simti miros de fite.

Nu fite ca mofturi copilaresti ci fite care fac parte din acel comportament dezgustator care te duce cu gandul la:

"auu...ai pus mana ta jegoasa pe bluza mea de firma"

Intelegi? :D

just a dreamer spunea...

inteleg....da' intr-un mod ciudat, mie imi place
ma hranesc cu prezenta celorlalti si incerc sa adun, din comportamentele fiecarui om din jurul meu ceea ce imi place si sa le combin intr-un mod inedit..visez sa pot spune candva despre mine ca am o personalitate inedita..sua extravaganta...sau complexa..sau..ciudata, intr-un mod placut bineinteles... nu stiu daca ceea ce am scris eu o sa te faca sa zici "ce scriu eu si ce intelege ea"..am aberat bineinteles..poate si aberatul asta degeaba l-am preluat candva de la cineva.
ma rog, o concluzie,imi place viata de liceu si am parte de o sincronizare perfecta, cand s eimpute treaba mai tare stiu sa fug..sau trebuie sa fug