miercuri, 15 octombrie 2008

Deductii...

Eu, fratele meu doarme cu capul pe maini, mama priveste pe geam la fostele lanuri infinite de grau si tata conduce: suntem in masina. Octombrie se lasa incetul cu incetul si paltinii de pe marginea soselei au ingalbenit cu totul. Eu, un simplu contemplator al transformarilor din jurul meu privesc pe geam. Prin orasele mai mari vedeam masini, oameni in rest totul era pustiu. Mi-ar fi placut sa vad si in seara aceea apusul tot langa Dunare, dar ma intorc acasa intre blocurile monotone care imi inconjoara viata.
Satul Comana, judetul Olt. Pe langa noi au trecut trei motociclete, toate cu acelasi numar: OT. inca ceva.TOB. Primul motociclist era cu nevasta/iubita pe motocicleta.Deductie: ei mergeau inaintea tuturor, deci ei trebuia sa fie proprietarii motocicletelor. Alta deductie: Ca sa detina trei motociclete trebuie sa aiba bani, ca sa aiba bani trebuie sa fie proprietarul unei intreprinderi in cazul asta, daca este sef inseamna ca trebuie sa aiba si angajati respectiv asociati. Cele trei motociclete mergeau in coloana. Cel de-al doilea motociclist era singur, avea si el ca si primii doi geaca de piele cu inscriptia Harley Davidson deci el trebuie sa fi fost asociatul sau ruda...oricum marile afaceri se fac in familie. Ultimul in sir purta o bluza de trening prea putin calitativa pentru motocicleta pe care o conducea o Yamaha simpatica, de autostrada(am cam avut de a face cu motociclete)sau de viteza care clar nu era al lui. Deductie: ultimul motociclist e angajatul, un angajat destept astfel incat seful sa-si dea seama de calitatea lui si sa il tina pe aproape insa nu indeajuns de destept ca sa se afirme. Bineinteles ca acestea sunt doar deductiile mele de la geamul unei masini, de pe o strada, din Romanica.
Bineinteles si ca nu voi sti cum stau de fapt lucrurile cu cei trei motociclisti din satul Comana si bineinteles ca nu e treaba mea insa in lipsa de ocupatie m-am hotarat sa scriu pe bloguletz sa expun modul meu de a gandi.
Si un final cu dedicatie pt pitzipoancele de la mine din liceu:
G3tT a l!if3 f@t@ ... b3x la voi:)):))...oh doamne am luat-o pe alte carari si i am aberating:))...scoala asta:D

Niciun comentariu: