miercuri, 4 februarie 2009

Searching....


Nu am mai scris de mult timp pe bloggeraş. Nu am avut timp,chef sau poate doar inspiratie. Viata de liceu imi ocupa tot timpul si nu imi place. Ma plictiseste. Sunt intr-o cautare disperata de lucruri noi, lucruri care sa îmi aduca cat de cat culoare in viaţa. Mă învartesc întruna intre calculator, chitara si carti fara speranta. Caut ceva.... Mi s-a facut si dor de mare. La mare ma simt libera. Sunt atat de departe de casa incat am impresia ca visez...ca tot ce tine de persoana mea a ramas in urma, ca sunt un om nou. Marea si muzica. Cele doua M-uri ale mele. Ma incurc in propriile ganduri si nimeni nu ma mai intelege. Vreau sa nu am o existenta stearsa, sa insemn ceva, pentru cineva. Daca nu pot sa fiu un exemplu bun, sa fiu unul rau. Dar sa fiu. Nu stiu daca e bine, nu cred. Si totusi o sa trec si prin asta, ca prin tot ce am trecut si pana acum: cu barbia bine infipta in piept si gandul departe:D. Am facut cunostinta si cu invidia zilele astea. Din pacate. Si mi-am dat seama ca trebuie sa fi foarte inteligent, prea inteligent si cu tarie de sine ca sa nu te pretezi la niste jocuri caraghioase menite sa sadeasca cearta.Acum iarasi stau degeaba. As vedea un film dar nu am rabdare, as citi o carte dar stiu ca din momentul in care o incep nu o mai las din mana si imi ocupa mult prea mult timp, as dormi cu riscul ca mai apoi sa simt ca nu am facut nimic si sa ma invinovatesc. Astept doar sa inceapa scoala. Sa trec iar neobservata iar eu sa observ totul. Din pacate asta a devenit aproape imposibil. Oricat m-as ascunde tot nu reusesc sa raman singura. Deci vacanta asta, fie ea doar de o saptamana, e binevenita. Am ajuns pe munte, am ajuns la zapada, am ras, am jucat carti si am reconsolidat prietenii. Sunt multumita si totusi ceva lipseste.
PS: Desenul nu este facut de mine ci de un prieten, un prieten foarte talentat.

Niciun comentariu: