miercuri, 18 februarie 2009

Close to flame....doar o leapşă..prima leapşă




Am primit o leapşă, prima mea leapşa! M-a ajutat să descopar despre mine însami lucruri de care uitasem, m-a ajutat să plâng, să râd (făra exagerări) si să îmi aduc aminte de ceea ce m-a făcut pe mine să fiu astăzi ceea ce sunt, să scriu ceea ce scriu, de evoluţia sau revoluţia adolescenţei mele. Am scris sincer.


* Sunt…un fir de praf, un gând răzleţ, un copil.
* As vrea… să caut fericirea acolo unde trebuie.
* Mi-as fi dorit… o Sanziană , floarea cu mirosul cel mai dulce de pe lume, pe birou.

* Nu imi place… să fac ceea ce îmi spun alţii.
* Pastrez… marea în suflet.
* Ma tem de… plictiseală şi tăcere.
* Aud… când îmi doresc cu adevarat, cum creste iarba.
* Imi pare rau… că nu am curajul să recunosc ceea ce simt.
* Imi plac… nopţile cu valurile in ureche.

* Nu sunt… ceea ce nu vreau să fiu.
* Dansez… de câte ori am ocazia, cu mâinile spre cer 8->
* Cant… dimineaţa, cânt să mă trezesc.
* Niciodata… nu o sa mai spun niciodată.

* Rar… ma port frumos cu cei care se poarta urât cu mine.
* Plang cand privesc… înapoi, cand văd cum tipul trece si nu observăm, şi "cautam ceva ce, nu stiam...tot aici eram".(zob si mara- cantec de dragoste)
* Nu-mi place de mine… când fac pe cineva să sufere.
* Sunt confuza… de atât de multe ori, incat nici nu mai percep starea asta.

* Am nevoie de… răbdare, ambiţie şi de cineva care sa mă împingă de la spate.
* Ar trebui… să dau mai multă atenţie oamenilor.

Un comentariu:

Bianca Tămaș spunea...

E frumos ^^

E super ca ai reusit sa te regasesti :P