marți, 7 octombrie 2008


Niciodata nu am stiut sa imi gestionez timpul. Multi ar spune ca in principiu eu nu fac nimic, si cateodata le dau dreptate. Jumatate din timpul meu il petrec cu muzica, muzica ma insoteste peste tot si este cel mai bun prieten. Nu stiu daca si altcuiva i s-a mai intamplat dar eu cand ascult o melodie, cum fac de obicei, de sute de ori ma atasez repede de cel care imi canta, il simt aproape. Nu fac mai mult decat mi se cere dar nici mai putin, nu pot, decat acel lucru ma atrage foarte mult, si nici atunci. Scriu acum in speranta ca biologia o sa imi intre singura in cap pentru ca eu, sa pot citi in pace. Imi place si sa citesc, desi cred ca asa ideile mele sunt transformate. Cred, insa, ca preluand idei de la cei mult mai intelepti dect mine poate ma voi innobila si eu cu putin din intelepciunea lor.

Un comentariu:

Bianca Tămaș spunea...

Gestionarea timpului este intr-adevar o problema pentru noi toti ^^

Ergh...bine... de fapt pentru mine in general fiindca... sunt dezordonata :-??

Oricum imi place ca despici firul in patru :D

Acum scuza'ma... voi continua sa iti citesc blogul.

Poate mai las comentarii pe ici-colo... gasesti tu ;))